8 Şubat 2016 Pazartesi

Nef’ten rekor satış

Nef, Seyrantepe 39 projesinin satışını 2 saatte tamamlayarak bir ilke imza attı.


2015 yılında 2 bin 600 adetin üzerinde konut satışıyla Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve en çok satış yapan konut geliştiricisi olan Nef, bir rekora daha imza attı. Merkezi konumu, foldhome ayrıcalıkları ve tasarıma verdiği önemle dikkat çeken Nef Seyrantepe 39 projesinde yer alan konutlarının tamamının satışı, 2 saat içinde tamamlandı.

Projede yer alan konut adedinin çok üstünde talep aldıklarını belirten Nef Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik, günler öncesinden sıraya giren ancak satışa yetişemeyenlere daha önceki satışlarda olduğu gibi ilerleyen projelerde öncelik tanıyacaklarının altını çizdi. Bu yoğun ilgiden duydukları mutluluğu dile getiren Çelik, “Tasarımı tabana yayma hedefiyle yola çıktık. Yeni dönemde de mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmak için gündemimizde pek çok yeni proje var. 2016 yılında yurtiçi ve yurtdışında toplam 4.1 Milyar TL değere sahip proje üreteceğiz” diyor.

Çelik Nef’in önümüzdeki dönem projeleriyle ilgili ise şu bilgileri veriyor: “2016 yılında Topkapı’da İş GYO ile birlikte 2 yeni proje daha hayata geçireceğiz. Bunların yanı sıra Bodrum’da debnize sıfır bir lokasyonda ve Avrupa yakasında 2 merkezi bölgede büyük ölçekli yeni projelerin lansmanını yapacağız. 2016 yılı içinde ayrıca Nef New York projesinin lansmanını yapmayı planlıyoruz. Yurt dışında hayata geçecek ilk projemiz olan Nef New York’la birlikte şu anda geliştirilme süreci devam eden Amerika, İngiltere ve Almanya’daki projelerimizin de detaylarını netleştirmiş olmayı hedefliyoruz. İstanbul dışında Anadolu’nun gelişmiş illerinde projeler geliştirmek için çalışmalarımıza başladık. 2016 yılı Anadolu’ya yayılma adına önemli bir gelişim yılımız olacak.”


Sektörü şekillendiren keşifler

Nef’in başarı hikâyesinin arkasında yer alan sektörü şekillendiren keşiflere de değinen Selçuk Çelik, lansman sonrası en hızlı satış performansının Nef’e ait olduğunu hatırlatıyor. Çelik, “İç pazarda sektöre getirdiğimiz farklı konseptlerimizle sürdürülebilir bir büyüme yakaladık. 2015 yılında 1.2 milyar liranın üzerinde ciro gerçekleştirmiş olmamızda da bunun etkisini gördük” diyor.

“Foldhome”, “Garantili Proje”, “Kolay Yatırım” ve “Tasarım Serileri” keşifleriyle Nef’in hedefini, “Lüks tasarımı ulaşılabilir kılmak” olarak özetleyen Çelik şöyle devam ediyor: “Tasarımın insanlar için bir lüks değil, bir yaşam biçimi olmasından yola çıkarak, tasarımın yanı sıra toplu yaşamın getirmiş olduğu sabit gider ve masrafları da en aza indirmek ve efektif yaşam alanları yaratmak için Foldhome&Foldoffice konseptlerini yarattık. Ayrıca Türkiye’de ilk olarak Nef tarafından uygulanan ‘Garantili Proje Sistemi’ ile projelerin maliyeti daha inşaata ve satışa başlamadan, ilk günden bankada güvence altına alınıyoruz. Tasarım konusunda ise çok önemli işbirliklerimiz bulunuyor. Tasarım alanında dünyanın en büyük 5 mimarlık grubunun 4’üyle çalışıyoruz. Projelerimizde dünyaca ünlü tasarımcıların imzası bulunuyor. Türkiye’de yetişen ve gelişen, aynı zamanda gayrimenkul sektöründe bir ilk olan tasarım ve konsept anlayışının, dünyanın en iyi projesi ödülünden Avrupa’nın en inovatif şirketi ödülüne kadar toplam 19 adet ulusal ve uluslararası ödüle layık görülmek hem ülkemiz, hem de Nef için oldukça gurur verici. Global arenada know-how, fikir ve proje ihraç eden bir markaya dönüşmüş olmak da bizim için ayrı bir motivasyon kaynağı” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder